האקדמית גורדון ממשיכה להתחדש ולחדש בתחום הטכנו-פדגוגיה.

לאחר שפתחנו את מרחבי החדשנות, אנו שמחים כעת להציג בפניכם מרחבים חדשים וייחודיים שלא נראו כמותם בארץ.

מרחב הלמידה האימרסיבי הראשון מסוגו בישראל הוקם תוך התמודדות עם האתגר הראשון – להעניק לו שם בעברית. האקדמיה ללשון העברית נחלצה לעזרתנו, ולבקשתנו טבעה עבורו את המונח "למידה אופפת".
למידה אופפת מאפשרת ללומדים לחוות מצבים ייחודיים משתנים בעזרת כלל החושים, באופן שמעורר את דמיונם כך שהם יכולים להרגיש כאילו הם נמצאים בהם במציאות. בו בזמן הלומדים יכולים ליישם את הידע והכישורים שלהם כדי לפתור בעיות מסוגים שונים. במרחב הזה הלמידה מועצמת באמצעות שילוב של מראה, צליל, תנועה, ריח, מודעּות מרחבית ואפילו מגע. הלמידה במרחב מאפשרת תרגול של מיומנויות ואסטרטגיות מסוגים שונים בחוויית למידה מלהיבה.

חדר הבריחה ׳מורה נבוכים׳ מאפשר למשתתפים לפגוש תאורטיקנים שהטביעו חותמם בעולם החינוך. במהלך השהייה בחדר על המשתתפים במשחק לפענח חידות ולהפעיל מיומנויות כגון שיתוף פעולה וחשיבה יצירתית כדי להיחלץ ממנו. חדר בריחה הוא משחק שבו קבוצת משתתפים ננעלת בחדר וצריכה למצוא את דרכה החוצה על ידי פתרון חידות על פי רמזים המפוזרים בחדר תוך עבודת צוות.

אנו שמחים להזמין אתכם למרחבים החדשים וליהנות מקדמת הטכנולוגיה באקדמית גורדון.

לכתבה בנושא מ"חדשות חיפה והצפון" לחצו כאן