חדש! גיליון תשע”ח - 2018 | האקדמית גורדון - המכללה לחינוך
צור קשר
  • captcha
  • 5033*

"רב גוונים- מחקר ושיח" הוא כתב עת רב תחומי בנושאי חינוך והוראה. כתב העת מקדם בברכה פרסום מאמרים בנושאים מגוונים וביניהם היבטים פסיכולוגיים, סוציולוגיים והיסטוריים של החינוך ובנושאי הוראה והכשרת מורים. כתב העת מיועד לקהל רחב של לומדים ומלמדים, אנשי חינוך ומדעי החברה העוסקים במגוון הרחב של הנושאים הסובבים את דיסציפלינת החינוך וההוראה.

להלן המחקרים המפורסמים בגיליון החדש:

 

שם מאמר מחבר צפייה 
העברה בין-דורית של סגנונות הוריים יוסי יפה לחצו כאן
הערכת תכנית התערבות טיפולית בחשבון לילדי גן חובה לקראת כיתה א מיקי חרמוני ואנאבל ליפסיק-פרידלנדר לחצו כאן
הקשר בין מיקוד שליטה, פרפקציוניזם ודחיינות אקדמית שירי פרלמן-אבניאון ורוני הרדוף לחצו כאן
חינוך מיני – לשם מה?
תרומתו של קורס במיניות האדם לפרחי הוראה
אסתר פירסטטר ויהודית לפידות-ברמן לחצו כאן
טיפוח מודעות עצמית לתהליכי למידה בקרב תלמידים
בכיתות יסוד: תובנות
הדס הובר לחצו כאן
מבטן של המורות על דפוסי העצמה של מנהלת בית ספר:
חקר מקרה
אתי ברששת וליאורה נוטוב לחצו כאן
מעורבות אזרחית ומסוגלות חברתית בקרב בני ובנות נוער
בחינוך הביתי בישראל: מחקר גישוש
שירי פרלמן-אבניאון ומור גרייבסקי לחצו כאן
מפה, מצפן ו- :GPSמטפורות של הוראה ולמידה אליעזר יריב לחצו כאן
תרומתם של סוגי הוראה שונים לזכירת עובדות הכפל
בקרב תלמידות יסודי בחינוך הממלכתי-דתי
שושי דורפברגר ורונית מלאכי לחצו כאן
A Map, Compass and GPS: Metaphors of Teaching and Learning Eliezer Yariv לחצו כאן
Civic Engagement and Social Self-Effcacy among
Homeschooled Youth in Israel: A Brief Report
Shiri Pearlman-Avnion and Mor Grayevsky לחצו כאן
Evaluation of the “Therapeutic Intervention
Program” in arithmetic for preschool children
prior to entering 1st grade
Evaluation of the “Therapeutic Intervention
Program” in arithmetic for preschool children
prior to entering 1st grade
לחצו כאן
Intergenerational Transmission of Parenting
Styles
Yosi Yaffe לחצו כאן
Self-Awareness of Learning Processes- Insights Hadas Shelly Huber לחצו כאן
Sex Education: What for? The Effect of Sex
Education Courses on Student Teachers
Esther Firstater and Judith Lapid לחצו כאן
Teachers’ Perspectives on the Empowerment
Practices of their School Principal: A Case Study
Eti Barsheshet and Liora Notov לחצו כאן
The Contribution of Different Teaching Methods to
Multiplication Fact Memorization Among Female
Elementary National-Religious School Students
Shoshi Dorfberger and Ronit Malachi לחצו כאן
The Relationship Between Locus-of-Control
Perfectionism and Academic Procrastination
Shiri Pearlman-Avnion and Roni Harduf לחצו כאן