רשמים מפי סטודנטים ומרצים:

 

  • "לעשות חיים זו הדרך הטובה ביותר ללמוד"אינגריד באואר
  • "לגרום הנאה לילדים וליהנות יחד איתם בתהליכי הלמידה"
  • "מסתכלים אחרת על תפקיד הגננת"
  • "זכינו בכלי רב שימושי המאפשר לחולל שינוי בחינוך"
  • "אפשר להתאים את השיטה לכל  נושא"
  • "הילדים היו שותפים פעילים לאורך כל התהליך"
  • "מעורר מוטיבציה בקרב הסטודנטים ובילדים"
  • "חוויה של אמון והעצמה"
  • "יצירת תוצר מקורי מבוסס השראה מצרכי השטח"
  • "מעורר סקרנות ואכפתיות לקהילה"
  • "מקדם רלוונטיות ואותנטיות"

 

מאפייני ה-PBL

למידה המחוברת לפעימות החיים (בשן, 2012)
חיבור טבעי בין המרחב הבית ספרי למרחב הקהילתי – עירוני.
תכני הפרויקטים והתוצרים מתבססים על "חיבור לעולם האמיתי" וזקוקים למרחב הממשי.
הסביבה מזמנת מקורות מידע משמעותיים: מרכיבים פיסיים, רעיוניים ואנושיים.
מיומנויות הלמידה מאפשרות למרחב "החיצוני" להיות מעורב באופן הלמידה ובתוכנה.
חקר בדרכים מגוונות, צורך במומחים, עבודה בקבוצות, פרזנטציות, משוב ועוד