ההרשמה לשנת הלימודים תשע"ח מתחילה ב1.1.2017.

 

 יש לקבוע פגישת ייעוץ דרך מרכז המידע: 5033*.

 

בבואך להירשם נא הבא עמך:


בעת ההרשמה יש להביא את הדברים הבאים:

זכאות לתעודת בגרות או אישור על סיום מכינה קדם-אקדמית (מקור + צילום)
ציון מבחן פסיכומטרי (מקור+ צילום)
אקדמאים ומורים בפועל מתבקשים להביא דיפלומות וגיליונות ציונים רשמיים
תעודת שחרור מצה"ל
תמונת פספורט (יש לציין שם ומספר ת"ז מאחורי התמונה)
צילום תעודת הזהות
תשלום דמי הרשמה 400 ₪. ניתן לשלם בכל אמצעי התשלום.

דמי ההרשמה אינם נכללים בשכר הלימוד, והם מיועדים להצגת מועמדות ללימודים פעם אחת בלבד (תוקפם יפוג בתום תקופת הרשמה אחת).
דמי ההרשמה נגבים עבור הטיפול בבקשת ההרשמה ואינם מוחזרים לנרשם.
 

מרכז מידע למתעניינים חדשים שטרם נרשמו: 5033* דוא"ל: register@gordon.ac.il

ראש מחלקת פרסומים, יחסי ציבור ומרכז מידע: גב' רוית ליטן

ראש מרכז רישום: גב' אירנה לוין

יועצות לימודים: גב' לבנת לוגסי, גב' סאלי טקיה יצחק

צור קשר
  • captcha
  • 5033*