תוכן העניינים

 
מחבר/ים שם המאמר עמוד

דבר נשיא המכללה

 

1

דבר המערכת

 

2


תפיסת ההוראה בקרב אנשי חינוך

 

 

ד"ר אסתר פירסטטר

האם טוב היות האדם לבדו?- עמדתן של גננות כלפי
תפקידן כמחנכות יחידות בגני חובה

9

ד"ר נילי מנדלסון

תפיסת הדימוי המקצועי של מורים למתמטיקה בעיני עצמם בזיקה למיצב החברתי של מקצוע ההוראה

34

ד"ר דיצה משכית

 

תהליכי למידה וחשיבה

 

עמדות של מורים כלפי שינויים פדגוגיים ותפיסתם של המורים את ההוראה כפרופסיה: קשרים שהם מהות  82

ד"ר אליעזר יריב

למידה עצמית מכוונת "תחנות"

127

ד"ר איליה סניצקי,
ד"ר בת שבע אילני
וד"ר ראיסה גוברמן

על חשיבה אלגברית של מורים עתידיים למתמטיקה בבית הספר היסודי: הבנות של הכללה

156

ד"ר דניאלה זבידה
ורינה כהן

תקשורת ותרבות

 

פרספקטיבה פרסיאנית ותהליך הלמידה

178 

ד"ר מירן בוניאל-ניסים
וד"ר מיכל דולב-כהן

ילדים כותבים...על קירות: תרבות הפייסבוק

207

ד"ר ארנת טורין

אופני הסיקור של מורים בחדשות העיתונות היומית בישראל, תפקודים חברתיים של שיח משברי

232

נוגית אלטשולר

יידל נישא לאמריקה; שרוליק מאורס לאדמה; חתונות בקולנוע העלילתי היידי ובקולנוע העלילתי הישראלי במחצית הראשונה של המאה העשרים

261

ד"ר תמר שפירא
ד"ר חאלד עראר
ופרופ' פייסל עזאיזה
אלי אשד

"לא בדיוק רצו אותי, לא פתחו לי דלתות, לא פרסו לקראתי שטיח": מנהלות בחינוך הערבי בישראל

קאיטוש המכשף של יאנוש קורצ'ק כיצירה אנטי ניטשיאנית

312 


338

מתעניינים בלימודים?

השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם

  • אנא מלאו את השדות הבאים
  • השדות המסומנים בכוכבית (
    *
    ) הנם שדות חובה
*
יש למלא שם מלא
*
יש למלא מספר טלפון
*
יש למלא אימייל
*
יש לבחור נושא התעניינות
אני מאשר/ת לקבל מידע שיווקי מהמכללה