מועמד שהתקבל ללימודים, המחליט לבטל את ההרשמה, מתבקש להודיע על כך באמצעות מילוי טופס באתר המכללה, תחת הלשונית 'מדור שכר לימוד' (גישה באמצעות אייקון מדף הבית של אתר המכללה). הודעה על ביטול הרשמה שתימסר בעל-פה ללא מכתב, לא תיחשב ולא יחל טיפול בה. בכל מקרה, דמי ההרשמה לא יוחזרו למועמד.
מדיניות החזר המקדמה במקרה של ביטול הרשמה או הפסקת לימודים מופיע באתר המכללה בתקנון שכר לימוד.

לטופס ביטול/הפסקת הרשמה, לחצו על הקישור

מתעניינים בלימודים?

השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם

  • אנא מלאו את השדות הבאים
  • השדות המסומנים בכוכבית (
    *
    ) הנם שדות חובה
*
יש למלא שם מלא
*
יש למלא מספר טלפון
*
יש למלא אימייל
*
יש לבחור נושא התעניינות
אני מאשר/ת לקבל מידע שיווקי מהמכללה